Какво е сервизна поддръжка ?

Tefal се ангажира да осигури ремонт на
продукт в рамките на до 10 г. след
закупуването му навсякъде в Европа.


Защото опазването на околната среда и борбата с отпадъците са наша основна грижа.

Сервизна поддръжка

Tefal На ваша страна

Нашите продукти са проектирани, така че лесно да се ремонтират, демонтират и сглабят. Голям брой части се съхраняват отделно (40000 референции се складират във Франция за Европа), за да може да се отремонтира каквото е необходимо и то на най-добрата цена.

Инженерите на Tefal предлагат модификации базирани на оперативната обратна връзка, за да са сигурни, че новите поколения от продукти са още по-лесни за ремонтиране. Всяка нова референция на завършен продукт се сертифицира с етикет "10 години сервизна поддръжка".


10 години

Tefal се ангажира средно до 10 години след закупуване на уреда да поддържа всички технически части за почти всички продукти*.


5,7 милиона части на 15 000 m2

За да подсигури незабавна наличност на резервни части, половината от наличността се съхранява за бъдещи години, в които продуктите вече няма да се произвеждат.


Цената на ремонта често е по-ниска от цената за подмяна на продукт, главно заради понижаването на цените на резервните части ( средно с 30% от 2012г ). Ремонтът не влияе върху качеството на работа на продукта и ограничава влиянието на боклука върху околната среда.

Пoвече от 95% от продуктите продавани от Groupe SEB в Европа през 2016 подлежат на ремонт ( от които 22% с изключение на максимум една или две недостъпни части, ремонтируеми при "разумни" разходи).

Tefal близо до вас

Вашите продукти получават най-доброто обслужване от най-добрите професионалисти, обучени от Tefal и винаги търсещи решение, за да удължат живота на един продукт.

Днес, повече от 6 500 оторизирани професионални сервизи работят с вас, за да осигурят устойчивост на продуктите навсякъде по света, независимо от къде са закупени.

Натиснете бутона, за да намерите най- близкия оторизиран сервиз. Не забравяйте да проверите дали вече не съществува решение на проблема сред многото източници на помощ онлайн.

Намерете сервиз    Често задавани въпроси

6 500 професионални
сервизни
центрове

Сервизна поддръжка с един клик

След като веднъж е направена поръчката, сервизните части за Tefal се доставят много бързо до сервиза.

Това позволява продуктът да бъде отремонтиран дори години след като е приключил гаранционният период.


Други части
Лесно е да се поправи

3D принтиране за борба с планираното излизане от употреба

За да осигури доживотна доставка на някои пластмасови части, от май 2016 г. Tefal тества отремонтирането на продукти с 3D принтирани резервни части.

Смотрите видео
Сега разбираме, че това са продукти, които заслужават дълъг живот"
Алан Потро Вижте интервюто