Имате въпрос свързан с поръчката си, гаранцията или клиентския Ви профил? Спестете време и намерете отговора само с няколко клика.
Съвети и препоръки
Как мога да получа повече информация за даден продукт?
Как мога да получа повече информация за даден продукт?
За аксесоарите и резервните части ще намерите списък на съвместимите продукти под описанието.
Ако не можете да намерите търсената информация, винаги можете да се свържете с нас чрез онлайн страницата за контакт или по телефона на 0700 10 330 (на цената на градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор), от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч. Нашият екип за обслужване на клиенти е на Ваше разположение и с удоволствие ще Ви помогне да направите правилния избор!
Как да проверя дали дадена част или аксесоар са съвместими с моя продукт?
Как да проверя дали дадена част или аксесоар са съвместими с моя продукт?
Мога ли да променя поръчката си, да откажа даден артикул или да отменя поръчката си?
Мога ли да променя поръчката си, да откажа даден артикул или да отменя поръчката си?
Можете да правите промени в кошницата си по всяко време, докато поръчката не бъде потвърдена чрез плащане.
След извършване на плащането и потвърждаване на поръчката, поръчката Ви вече се обработва, така че за съжаление е невъзможно да направим каквито и да било промени в нея.
След като поръчката Ви бъде изпратена, имате право да откажете покупката на един или повече артикули, без да посочвате причина, в рамките на 14 дни от доставката. Ако тази дата се пада в събота, неделя или празничен ден, тя ще бъде удължена до следващия работен ден. Ако закупите няколко артикула и те се доставят поотделно или на партиди, имате право да се откажете от поръчката в четиринадесет (14) дневен срок след доставката на последния артикул или партида.
. Искането трябва да бъде направено:
- или чрез онлайн страницата за контакт
- или по телефона на следния номер: 0700 10 330 (на цената на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор, от понеделник до петък, от 9:00 до 18:00 ч.).
Колко дълго се съхранява историята на поръчките ми?
Колко дълго се съхранява историята на поръчките ми?
Ще съхраняваме Вашите данни за срока на бизнес отношенията и толкова дълго, колкото е необходимо за изпълнение на целите, посочени в Условията за ползване. След изтичането на този срок ще съхраняваме Вашата информация само дотолкова, доколкото е необходимо или се изисква за изпълнение на наши законови или регулаторни задължения или за предоставяне на доказателства за право или договор.
Това ще Ви позволи да преглеждате всички Ваши предишни поръчки онлайн.
Ако имате някакви затруднения, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти чрез онлайн страницата за контакт или по телефона на 0700 10 330 (на цената на градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор), от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч).
Процес на поръчване
Как мога да поръчам част или аксесоар?
За да намерите подходящата част или аксесоар за Вашия продукт, посетете нашия магазин за аксесоари, където можете да изберете уреда си. За тази цел използвайте търсачката или просто намерете съответната категория и изберете уреда си. След това просто добавете желаното количество части или аксесоари в кошницата за пазаруване и преминете към следващата стъпка за поръчка.
Как мога да поръчам готварско оборудване или уред?
За да намерите желания продукт, можете да използвате търсачката или да го намерите, като прегледате различните категории в менюто. Не се колебайте да използвате наличните филтри, за да прецизирате търсенето си.
След като изберете уреда от списъка, можете да го добавите в кошницата за пазаруване, като кликнете върху него, за да видите подробното продуктово описание, или като кликнете директно върху иконата на кошницата за пазаруване в списъка.
Как мога да променя адреса си за доставка?
Ако желаете да промените адреса си за доставка за дадена поръчка, това може да стане по време на процеса на поръчка. След като добавите уред, части или аксесоари в кошницата за пазаруване, кликнете върху нея, за да потвърдите поръчката и преминете към плащане. На втората стъпка в раздела "Вашите адреси" ще имате възможност да въведете различен адрес за доставка.
И накрая, ако вече сте направили поръчка и тя се подготвя, за съжаление няма да е възможно да променим адреса за доставка.
Поръчката ми е анулирана, какво трябва да направя?
Как мога да проследя движението на поръчката си?
Можете да проследите движението на поръчката си в "Моят профил / Моите поръчки и връщания".
Под номера на съответната поръчка можете да получите достъп до всички свързани връзки и документи. За Ваша информация, в допълнение към имейлите за потвърждение на поръчката и за доставка:
- ако поръчаните артикули се доставят от Tefal Shop, ще бъдете уведомени и по имейл в деня на доставката.
- ако поръчаните артикули се доставят от Tefal Accessories, последната кореспонденция ще бъде имейлът за доставка. Можете да кликнете върху връзката за проследяване, за да разберете точната дата на доставка.
Моят продукт наличен ли е на склад?
Ако той е наличен, можете да го добавите в кошницата за пазаруване, като кликнете върху иконата "Добави в кошницата" до цената. Ако продуктът не е наличен, можете да изберете да бъдете уведомени по имейл, когато отново бъде наличен. Просто кликнете върху иконата "Уведоми ме" и въведете имейл адреса си.
Моята част/аксесоар в наличност ли е?
- ако е наличен, бутонът "Добави в кошницата" ще може да бъде натиснат, в противен случай можете да изберете да бъдете уведомени по имейл, когато отново бъде наличен.
- ако вече не произвеждаме тази част, ще Ви бъде предложен алтернативен артикул. Ако търсената от Вас част вече не се произвежда и няма алтернативна, тази информация също е ясно посочена в продуктовото описание.
Не мога да поръчам повече от 5 броя от един и същи артикул.
Трябва ли да си създам профил, за да направя поръчка?
- да преглеждате движението на поръчките и връщанията
- да регистрирате продуктите си
- да имате достъп до информацията за фактуриране
- да запазите личните си данни, за да улесните бъдещите си поръчки
- да се абонирате за нашия бюлетин
- възможност за избор и регистрация на сервиз за поправка
Нямам имейл адрес. Как мога да направя поръчка?
- можете да създадете клиентски профил, за да проследявате поръчките си и да се възползвате от други предимства
- той ни позволява да Ви изпращаме важна информация за Вашата поръчка (имейли за потвърждение, фактури и др.)
Защо статусът на поръчката ми се показва като "В очакване", след като вече съм платил за нея?
Поръчка като гост
Поръчка като гост
- 1. Отидете на продуктовото описание на избрания артикул и изберете желаното количество
- 2. Кликнете върху бутона "Добави в кошницата" в продуктовото описание
- 3. Продължете да пазарувате или потвърдете поръчката си (ще бъдете пренасочени към кошницата си)
- 4. В кошницата за пазаруване изберете опцията "Продължи като гост" под бутона “Поръчка".
- 5. Изберете опция за доставка, посочете имейл адрес за проследяване на поръчката и попълнете данните си за контакт
- 6. Изберете начин на плащане, съгласете се с общите условия и кликнете върху "Плати поръчката".
- 7. Завършете плащането.
- 8. На предоставения имейл адрес ще бъде изпратен имейл за потвърждение.
Ако вече съм клиент, мога ли да направя поръчка и като гост?
Като гост обаче не получавате следните предимства:
- достъп до профила, за да преглеждате поръчките си, да проследявате пратките си и връщането им, за да видите движението им
- регистриране на продуктите в профила Ви, за да намирате лесно аксесоарите си или датите на покупка
- достъп до информацията за фактуриране
- улесняване на бъдещи покупки чрез запазване на личните Ви данни
- абонамент за нашия бюлетин, който трябва да бъде направен отделно от Вашата поръчка
- възможността за избор и регистрация на сервиз
Ще мога ли да проследя поръчката си, ако се регистрирам като гост, без да създавам профил?
Да, разбира се! След като направите поръчката си като гост, ще получите имейл за потвърждение на поръчката на имейл адреса, предоставен по време на поръчката, последван от имейл за потвърждение на доставката, съдържащ връзки за проследяване на пратката Ви.
Ако не получите нито един от тези имейли, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти чрез страницата за контакт: https://www.tefal.bg/свържете-се-с-нас или по телефона на 0700 10 330 (на цената на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор), от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч).
Мога ли да използвам промоционален код или ваучер като гост, без да създавам профил?
Мога ли да променя или анулирам поръчка като гост, без да създавам профил?
Поръчването като гост без създаване на профил няма да повлияе на процеса на анулиране или промяна на поръчката.
Можете да променяте съдържанието на кошницата си по всяко време, докато поръчката Ви не бъде потвърдена чрез плащане.
След извършване на плащането от Ваша страна и валидиране на поръчката, като по този начин поръчката е в процес на подготовка, за съжаление ще бъде невъзможно да извършим каквато и да е промяна на Вашата поръчка.
След изпращането на поръчката Ви и в рамките на 14 дни от получаването ѝ имате право да се откажете от покупката на един или повече артикули, без да посочвате причина. Ако срокът изтича в събота, неделя или на официален празник, той се удължава до следващия работен ден. В случай на покупка на няколко артикула, доставени поотделно или на партиди, правото на отказ изтича четиринадесет (14) дни след доставката на последния артикул или партида.
. Няма да можете да направите това искане онлайн. За да го направите, ще трябва да направите следното:
- или чрез страницата за контакт: https://www.tefal.bg/свържете-се-с-нас
- или по телефона на следния номер 0700 10 330 (на цената на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор, от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч).
като посочите номера на поръчката от фактурата, с която са били изпратени артикулите.
Има ли артикули, които не мога да поръчам като гост, без да създам профил?
Има ли някакви допълнителни такси за поръчка като гост без създаване на профил?
Поръчване на артикули от друга марка
Защо ми се предлагат продукти на Rowenta или Krups на този сайт?
Защо ми се предлагат продукти на Rowenta или Krups на този сайт?
И двете марки, Rowenta или Krups и Tefal, са част от Group SEB. Някои категории продукти не се предлагат на пазара под името на търговската марка Tefal, а под името на марката Rowenta или Krups. Тъй като нашият сайт Rowenta или Krups не предлага онлайн продажби, можете да поръчате тези артикули на нашия сайт за онлайн продажби - Tefal.
Каква гаранция се прилага, когато закупя уред на Rowenta или Krups тук? Същата ли е гаранцията?
Каква гаранция се прилага, когато закупя уред на Rowenta или Krups тук? Същата ли е гаранцията?
Да, тъй като Rowenta или Krups и Tefal са част от Groupe SEB, артикулите, поръчани на някой от нашите сайтове, се ползват от същите условия на международната гаранция. За да научите повече, вижте нашата специална страница за гаранционни условия.
Ако поръчам продукт на Rowenta или Krups от този сайт, ще трябва ли да напусна настоящия сайт? Ще бъда ли пренасочен/а?
Ако поръчам продукт на Rowenta или Krups от този сайт, ще трябва ли да напусна настоящия сайт? Ще бъда ли пренасочен/а?
Не, целият процес на поръчка се извършва на сайта на Tefal без пренасочване и при същите условия като за артикулите с марка Tefal.
Към кой отдел за обслужване на клиенти трябва да се обърна, когато поръчвам артикул на Rowenta или Krups тук?
Към кой отдел за обслужване на клиенти трябва да се обърна, когато поръчвам артикул на Rowenta или Krups тук?
Ако имате някакви въпроси, се свържете с отдела за обслужване на клиенти на сайта, на който е направена поръчката, като посетите страницата ни за контакти.
Поръчах уред на Rowenta или Krups от този сайт. Къде мога да поръчам аксесоарите? На уебсайта на Rowenta или Krups или уебсайта на Tefal?
Поръчах уред на Rowenta или Krups от този сайт. Къде мога да поръчам аксесоарите? На уебсайта на Rowenta или Krups или уебсайта на Tefal?
Аксесоари, често задавани въпроси и инструкции за употреба са налични и на двата сайта.
Ако искате да останете на сайта на Tefal, можете да намерите уреда, който сте поръчали, заедно с неговите аксесоари, често задавани въпроси и инструкции, като отидете директно в раздела „Моите поръчки“ във вашия клиентски профил и щракнете върху изображението на уреда.
Ако искате да поръчате частта или аксесоара, предназначени за вашия продукт, директно на Rowenta или Krups, отидете в нашия магазин за аксесоари, където можете да изберете своя уред. За целта използвайте търсачката или просто намерете съответната категория и изберете вашия уред.
Имайте предвид, че независимо от кой сайт поръчвате, условията, услугите и гаранциите са идентични.
Защо трябва да поръчам артикул на Rowenta или Krups тук? Защо не директно на сайта на марката?
Защо трябва да поръчам артикул на Rowenta или Krups тук? Защо не директно на сайта на марката?
В момента на сайта на Rowenta и Krups не е възможно да поръчвате уреди, а само части и аксесоари. Тъй като Rowenta, Krups и Tefal са част от Groupe SEB, ние позволяваме на нашите потребители да поръчват уреди на Rowenta и Krups онлайн от официален сайт на Groupe SEB при същите условия.
Ако поръчам артикул на Rowenta или Krups на този сайт, ще се възползвам ли от същите условия и услуги?
Ако поръчам артикул на Rowenta или Krups на този сайт, ще се възползвам ли от същите условия и услуги?
Да, тъй като Rowenta или Krups и Tefal са част от Groupe SEB, артикулите, поръчани на някой от нашите сайтове, разполагат със същите условия и услуги. За да научите повече, вижте нашата страница с общи условия за продажба.
Когато поръчам продукт на Rowenta или Krups тук, трябва ли да създам клиентски профил за всяка марка или това е един профил?
Когато поръчам продукт на Rowenta или Krups тук, трябва ли да създам клиентски профил за всяка марка или това е един профил?
Независимо дали поръчвате артикул на Tefal или артикул на Rowenta или Krups, не е необходимо да създавате профил за всяка марка. Groupe SEB ви позволява да използвате един и същ профил за всички нейни сайтове на марки.
Напомняме, че създаването на клиентски профил не е задължително, за да направите поръчка, но ви позволява да се възползвате от редица функции, като например:
- преглед на напредъка на вашите поръчки и връщания
- регистриране на поръчаните артикули за по-лесен достъп до вашите аксесоари или онлайн документация
- достъп до вашата информация за фактуриране
- по-лесни бъдещи покупки чрез запазване на личната ви информация, като например адрес и телефонен номер
- абонамент за нашия бюлетин
- възможност за избор и регистрация на сервиз
Когато поръчвам артикул на Rowenta или Krups на този сайт, трябва ли да направя поръчка по марка?
Когато поръчвам артикул на Rowenta или Krups на този сайт, трябва ли да направя поръчка по марка?
Не, целият процес на поръчка се извършва наведнъж и при същите условия като за артикулите с марка Tefal. Така че няма нужда да поръчвате по марка.
Заплащане
Как мога да платя за поръчката си на сайта?
Плащането на покупките се извършва онлайн по време на процеса на поръчване.
За Ваше удобство предлагаме следните начини на плащане:
С карта:
Плащането може да се извърши със следните карти: Mastercard, Visa
Плащане чрез Apple Pay (само за артикули, изпратени от "Tefal Shop"):
Приема се плащане чрез Вашия Apple Pay акаунт.
Плащане чрез Google Pay (само за артикули, изпратени от "Tefal Shop"):
Приема се плащане чрез Вашия Google Pay акаунт.
С наложен платеж (само за артикули, изпратени от "Tefal Shop"):
Възможно е да платите поръчката при доставката в брой или с банкова карта (като използвате ПОС терминала на куриера). Ако потребителят избере този начин на плащане, той включва допълнителни такси за обслужване към цената на превоза (+2 лв). Максималната сума на поръчката за този начин на плащане е 1000 лв. Плащането чрез Cash On Delivery (наложен платеж) е достъпно само за артикули, изпратени от "Tefal Shop".
Прилагат се всички средства, за да се гарантира поверителността и сигурността на Вашите данни, предавани в мрежата; ние не съхраняваме никаква информация или следи.
Колко сигурни са плащанията с карти?
За всички уебсайтове, чийто URL адрес започва с https:// (буквата "s" означава secure), Вашите поверителни данни се криптират между Вашия компютър и нашия сървър или сървъра на Société Générale и никоя трета страна няма достъп до тях.
Следователно можете да извършвате спокойно плащанията си с кредитна карта; предоставените от Вас банкови данни са защитени от нашата търговска банка. SIS не се намесва в процеса на плащане и не съхранява никаква информация в тази връзка. Поради това тя не може да носи отговорност, ако в процеса на плащане възникнат проблеми.
Как да използвам промоционален код?
Какво да направя, ако получа съобщение за грешка при въвеждане на промоционален код?
Въведете промоционалния код отново и се уверете, че сте го въвели правилно. Ако промоционалният код не работи, проверете дали не е изтекъл. Ако не е изтекъл, моля, свържете се с екипа за обслужване на клиенти чрез онлайн страницата за контакт: https://www.tefal.bg/свържете-се-с-нас или по телефона на 0700 10 330 (на цената на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор), от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч).
Плащането ми беше неуспешно.
Ако плащането Ви е блокирано, това може да се дължи на техническо затруднение от наша страна или на проблем с Вашата банка. Моля, обърнете внимание на инструкциите в съобщението за грешка на екрана Ви.
Ако проблемът е свързан с Вашия метод на плащане, моля, уверете се, че въведените данни за картата са верни, че картата Ви позволява онлайн плащания, че издателят на картата Ви не е отказал плащането и че балансът Ви покрива сумата на поръчката.
В случай на технически проблем, моля, опитайте отново по-късно. Ако проблемът продължава, моля, свържете с екипа за обслужване на клиенти чрез онлайн страницата за контакт: https://www.tefal.bg/свържете-се-с-нас или по телефона на 0700 10 330 (на цената на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор), от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч).
Къде мога да видя и изтегля фактурата си?
Фактурата Ви се изпраща по електронна поща. Ако желаете да направите справка с нея:
- поръчката Ви е изпратена от Tefal Shop: моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти по имейл, който ще може да изпрати копие на имейл адреса, който сте посочили, когато сте направили поръчката си, или на друг имейл адрес, ако е допусната грешка.
- поръчката Ви се доставя от Tefal Accessories: Вашите фактури и други документи, свързани с поръчките Ви, са налични в "Моят профил / Моите поръчки и връщания" под номера на поръчката
Мога ли да платя на вноски?
Ще бъда ли таксуван повече от веднъж, ако трябва да опресня страницата за плащане поради грешка?
За всяка потвърдена кошница за пазаруване се извършва само едно плащане. Въпреки това проверете входящата си поща и се уверете, че не сте получили един и същ имейл за потвърждение на поръчката няколко пъти. Моля, проверете също така дали не сте били таксувани повече от веднъж. В такъв случай, моля, изпратете доказателство за плащане на нашия екип за обслужване на клиенти чрез страницата за контакт https://www.tefal.bg/свържете-се-с-нас в раздел "Поръчка, направена онлайн / Статус на поръчката".
Доставка и проследяване на пратките
Как се извършва доставката?
Доставката може да бъде извършена до Вашия домашен адрес, до всеки друг адрес, посочен в поръчката, или до избран от Вас пункт за доставка в България.
Доставките ще бъдат извършени в рамките на 3 до 4 дни. Този период започва да тече след подготовката на Вашата пратка (която се извършва в рамките на два дни от датата на поръчката за наличните артикули) и от датата на изпращането ѝ.
Когато поръчката Ви бъде изпратена, ще получите имейл с приблизително време за доставка и връзка за проследяване на пратката на адреса за доставка, посочен в поръчката Ви.
Ако не сте вкъщи, когато пакетът се доставя, превозвачът ще остави известие за доставка, в което ще посочи къде и кога можете да го вземете.
Винаги проверявайте състоянието на пакета и неговото съдържание. В случай на инцидент откажете доставката и напишете “Отказано поради лошо състояние" в разписката, както и датата на доставка и Вашия подпис.
Едновременно с това трябва да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти на телефон 0700 10 330 (на цената на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор), от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч). Ако проблемът е докладван след доставката, но в рамките на максимум 3 дни от датата на доставката, трябва да се свържете с отдела за обслужване на клиенти и оттам ще Ви посъветват какво да направите по-нататък.
Мога ли да променя адреса за доставка, след като поръчката ми е била обработена?
След като поръчката Ви бъде обработена, вече не можете да променяте адреса за доставка.
Ако артикулът Ви е в процес на обработка или не е наличен (забавен), няма да можете да промените адреса на доставка, но можете да отмените поръчката:
- или чрез онлайн страницата за контакт https://www.tefal.bg/свържете-се-с-нас
- или като се свържете с отдела за обслужване на клиенти на 0700 10 330 (на цената на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор, от понеделник до петък, от 9:00 до 18:00 ч.), откъдето ще могат да Ви помогнат с Вашата заявка.
Доставката ми е непълна?
Ако проблемът е докладван след доставката, но в рамките на максимум три (3) дни от датата на доставката, трябва да се свържете с отдела за обслужване на клиенти и оттам ще Ви посъветват какво да направите по-нататък.
Какво трябва да направя, ако пакетът ми пристигне в лошо състояние?
От момента, в който се подпишете за пратката, не се приемат никакви претенции за повреда на опаковката и произтичащи от това повреди на продукта.
Ако опаковката не е повредена, но продуктът е, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти на телефон 0700 10 330 (на цената на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор, от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч.), който ще разгледа Вашата рекламация.
Кога ще бъде изпратена моята поръчка?
Доставките се извършват в рамките на 3 до 4 дни за наличните артикули.
Този период започва да тече след подготовката на Вашата пратка (която се извършва в рамките на два дни от датата на поръчката за наличните артикули) и от датата на изпращането ѝ.
Моля, имайте предвид, че поръчките, направени по време на коледния период, може да бъдат засегнати поради намаления брой на персонала.
Как мога да проследя доставката на поръчката си?
Можете да проследите доставката на поръчката си, като кликнете върху връзката за проследяване в имейла за потвърждение на изпращането или в клиентския си профил.
Всички данни за поръчката можете да намерите в "Моят профил" / "Моите поръчки и връщания" под номера на съответната поръчка.
Можете да кликнете върху връзката за проследяване, за да видите състоянието на доставката на Вашата поръчка.
Какви методи за доставка са на разположение?
- стандартна доставка до дома Ви:
Колко струва доставката?
Моля, имайте предвид, че:
- ако общата стойност на поръчката Ви, без да се включват разходите за доставка, е 79 лв или повече, доставката е безплатна за поръчки, изпратени от "Tefal Accessories".
- ако общата стойност на поръчката Ви, без да се включват разходите за доставка, е 79 лв или повече, доставката е безплатна за поръчки, изпратени от "Tefal Shop".
Мога ли да получа поръчката си в чужбина?
Какво се случва, ако не съм вкъщи, за да получа пратката си?
Какво трябва да направя, ако пакетът ми се загуби?
На първо място, проверете входящата си поща (спам, нежелана поща или други папки), както и връзката за проследяване в "Моят профил" / "Моите поръчки и връщания" под номера на съответната поръчка, където ще намерите всички връзки за проследяване и свързаните с тях документи.
Ако информацията за проследяване показва забавяне спрямо очакваното време за доставка или ако нямате достъп до информацията, можете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти чрез Страницата за контакт / Поръчка, направена по интернет / Поръчка - движение или по телефона на 0700 10 330 (на цената на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор, от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч.), за да получите информация за движението на Вашата поръчка.
Връщане
Как мога да върна даден артикул?
Имате право да се откажете от покупката на артикул на уебсайта без причина. Ако желаете да се откажете, искането Ви трябва да бъде направено:
- по телефона на следния номер 0700 10 330 (на цената на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор, от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч).
- или чрез онлайн страницата за контакт: https://www.tefal.bg/свържете-се-с-нас
в 14-дневен срок от датата на доставка. Ако срокът изтича в събота, неделя или на официален празник, той се удължава до следващия работен ден.
Ако закупите няколко артикула и те се доставят поотделно или на партиди, имате право да се откажете от поръчката в 14-дневен срок след доставката на последния артикул или партида.
Искането трябва да включва следната информация:
Вашите данни за контакт: г-жа/г-н Име, адрес, телефонен номер
Дата на искането за отказ: ДД/ММ/ГГГГ
С настоящото уведомявам за отказа си от: .........
Артикулът (артикулите) (посочете името във фактурата): .......
Поръчан(и) на: ......
под номер на поръчката: ........
Доставен(и) на: .......
Предупреждение за клиенти, които са закупили с опция за наложен платеж:
- ако сте избрали наложен платеж като метод на плащане, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиентите, ако желаете да анулирате покупката си.
- отделът за обслужване на клиентите ще посочи процедурата за връщане, ще предостави етикет за връщане и ще събере необходимата банкова информация, за да възстанови стойността на продукта, след като го получим.
След като получи искането за отказ, отделът за обслужване на клиентите ще Ви посочи какво да правите по-нататък и ще Ви изпрати хартиено копие на потвърждението за получаване.
Поръчки, изпратени от “Tefal Shop”:
Продуктът трябва да бъде върнат в пълен комплект и в оригиналната си опаковка, включително аксесоари, ръководства, кабели и т.н. за наша сметка (етикет за връщане, включен в опаковката за поръчки, изпратени от "Tefal Shop") на следния адрес: HUB EcontForYou Srl, 077125 Magurele Ilfov, str. Atomistilor 70-72, Hala 2, в рамките на четиринадесет (14) дни от датата на изпращане (както е видно от пощенското клеймо) или по електронна поща, като информирате компанията за отказа.
Поръчки, изпратени от "Tefal Accessories":
Продуктът трябва да бъде върнат в пълен комплект и в оригиналната си опаковка, включително аксесоари, ръководства, кабели и т.н. за Ваша сметка на следния адрес: Groupe SEB Bulgaria, Office C-9-30 floor 9 58 C Bulgaria Blv, 1680 Sofia - Bulgaria, в рамките на четиринадесет (14) дни от датата на изпращане (както е видно от пощенското клеймо) или по имейл, с който да информирате компанията за отказа.
В някои случаи компанията ще предостави различен адрес за връщане при закупуване на определени артикули (например резервни части и аксесоари).
Във всеки случай трябва винаги да връщате артикулите на адреса, предоставен от отдела за обслужване на клиенти.
Веднага след като получим върнатия артикул, всички плащания, включително разходите за доставка, ще Ви бъдат възстановени. Не се приемат изделия, които са върнати не в комплект, повредени или използвани, и ще Ви бъдат върнати за Ваша сметка.
Ще извършим възстановяването, като използваме същия начин на плащане, който сте използвали за първоначалната транзакция, освен ако изрично не се съгласите да използваме друг начин на плащане и при условие че възстановяването не води до никакви разходи за Вас.
Все още не съм получил(а) възстановяване на сумата.
На първо място Ви предлагаме да проверите сметките си, тъй като можете да получите възстановяване по първоначалния метод на плащане или по друг метод на плащане по Ваш избор, при условие че сте направили искане за възстановяване.
Ако все още не сте получили възстановяване на сумата, се извиняваме за причиненото неудобство и Ви молим да се свържете с отдела за обслужване на клиенти чрез онлайн формуляра за контакт: https://www.tefal.bg/свържете-се-с-нас или по телефона на 0700 10 330 (на цената на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор, от понеделник до петък, от 9:00 до 18:00 ч).
Полученият продукт не отговаря на този, който съм поръчал(а)
В случай на несъответствие на стоката разполагате със срок от четиринадесет (14) дни от датата на доставка или получаване, за да поискате замяна. За целта се свържете с отдела за обслужване на клиентите на телефон 0700 10 330 (на цената на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор, от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч), където ще Ви информират как да върнете стоката, или чрез онлайн формуляра за контакт: https://www.tefal.bg/свържете-се-с-нас. Артикулът трябва да бъде върнат в оригиналната си опаковка, в пълен комплект (аксесоари, инструкции и други документи, включени в опаковката).
Следпродажбено обслужване - Гаранции
Продуктът, който получих, е счупен
В случай на дефект (повреден или развален продукт) разполагате със срок от четиринадесет (14) дни от датата на доставка или получаване, за да поискате замяна или връщане на пари, следвайки инструкциите предоставени от отдела за обслужване на клиенти.
За целта се свържете с отдела за обслужване на клиентите на телефон 0700 10 330 (на цената на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор, от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч), където ще Ви информират как да върнете стоката, или чрез онлайн формуляра за контакт на уебсайта https://www.tefal.bg/свържете-се-с-нас.
Артикулът трябва да бъде върнат в оригиналната си опаковка, в пълен комплект (аксесоари, инструкции и други документи, включени в опаковката).
Каква е гаранцията за моя артикул?
Гаранционният срок за домакински и кухненски уреди (форми, съдове за готвене и др.) в България обикновено е две (2) години. Гаранциите за нашите продукти се отнасят само за домашна употреба. Не се покрива използването за търговски или професионални цели. За повече информация относно нашите гаранции, кликнете тук.
Къде мога да отида, за да ремонтирам уреда си, да си купя аксесоари или резервни части?
Ако желаете да ремонтирате уреда си, можете да се обърнете към най-близкия оторизиран сервизен център. Моля, направете справка с нашата карта на сервизите, за да намерите адреса.
Имам въпроси относно моя продукт.
Има два начина да отговорим на всякакви въпроси относно Вашия продукт и неговата употреба:
- онлайн описанието на продукта е пълно с полезна информация (гаранция на компонентите, употреба, части и аксесоари и др.)
- предоставяме и специален раздел за продукта, в който можете да намерите всички свързани съвети и информация, като кликнете тук. Просто изберете съответната категория, след това Вашия артикул, за да видите често задаваните въпроси за този продукт.
Ако все още имате въпроси, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиентите чрез нашата страница за контакт или по телефона на 0700 10 330 (на цената на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор), от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч).
Какви видове ремонти се покриват от 2-годишната гаранция?
Гаранцията на производителя покрива всички видове функционални ремонти на Вашия уред за период от двадесет и четири (24) месеца от датата на доставка.
Току-що си купих нов уред, вземате ли стария за рециклиране?
Tefal ще вземе обратно безплатно Вашия стар уред, закупен онлайн.
Когато закупите нов артикул, можете да ни върнете използвания артикул за рециклиране безплатно.
Моля, свържете се с нас в рамките на 4 дни след покупката чрез страницата за контакт: https://www.tefal.bg/свържете-се-с-нас
Моля, имайте предвид: употребявания уред, който връщате, трябва да бъде надеждно опакован, преди да премине през пощенската система.
При получаване на заявката по имейл ще издадем предплатен етикет за връщане, който ще Ви бъде изпратен по имейл, за да можете да върнете Вашето устройство безплатно.
Моят профил - Моят достъп
Какво трябва да направя, ако съм забравил паролата си?
- отидете в "Моят профил" (иконата в горния десен ъгъл на екрана).
- кликнете върху бутона "Вход”
- в лявата част "Вече имам акаунт, вход", кликнете върху "Забравена парола?".
- просто следвайте инструкциите.
Как мога да променя личната си информация?
Как мога да изтрия личната си информация?
Имате права върху данните си, които можете да упражните, като се свържете с нас тук
Как да управлявам бюлетините си?
Какви лични данни събирате?
- идентификационни данни (напр. фамилно име, име, пощенски адрес, имейл адрес, телефонен номер)
- данни за вход, бисквитки, технически данни
- данни за домакинството (напр. брой лица в домакинството, брой деца, семейно положение)
- анонимизирани данни
За какви цели се събират личните ми данни?
Вашите данни се събират по следните причини:
- за създаване на клиентския Ви профил и клиентското Ви име, ако вече имате профил в друг Уебсайт/ Приложение на марката или в друга марка на Groupe SEB.
- за използване на информацията за Вашите навици, употреба и поведение, за да Ви изпращаме информация и персонализирани оферти в съответствие с Вашите предпочитания за данни.
- за да Ви предоставяме информация или услуги, съобразени с Вашето местоположение.
- за да отговорим на Вашите търсения и заявки за информация относно предлаганите от нас продукти и услуги.
- за да управляваме Вашите поръчки, направени на нашите Уебсайтове / Приложения, да изпращаме и проследяваме поръчаните продукти, да предоставяме фактури и да решаваме всякакви оплаквания.
- за да управляваме абонамента Ви за бюлетин.
За повече информация относно Вашите лични данни, моля, кликнете тук.
Колко време ще се съхраняват моите данни?
Как са защитени личните ми данни?
Предприемаме всички разумни стъпки, за да защитим Вашата информация от злоупотреба, намеса, загуба, както и от неупълномощен достъп, модификация или разкриване.
Когато плащате онлайн, в нашата база данни не се съхраняват никакви Ваши банкови данни или данни за карта. Вашата банкова и картова информация се обработва от нашия доставчик на услуги и всички предавания или трансфери на финансови данни трябва да се се извършват само със SSL защита.
Получих съобщение за грешка при създаването на клиентския си профил. Всичко ли мина наред?
Ако получите съобщение за грешка, докато създавате клиентския си профил, съветваме Ви да проверите имейла си, за да видите дали сте получили потвърждение за създаването на профила си.
Ако не сте получили нищо, опитайте да влезете в системата с имейл адреса и паролата, които сте възнамерявали да използвате. Въпреки съобщението за грешка е вероятно профилът да е успешно създаден.
Ако все още не работи, съветваме Ви да опитате отново да създадете профил отначало. Ако имейл адресът Ви вече е регистриран в нашата база данни, моля, кликнете върху "Забравена парола?". След това можете да продължите да възстановявате клиентския си профил.
Ако все още не можете да създадете профил, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти чрез онлайн формуляра за контакт: https://www.tefal.bg/свържете-се-с-нас или по телефона на 0700 10 330 (на цената на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор), от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч).
Защо да се абонирате за нашия бюлетин?
Как мога да се отпиша от бюлетина?
Можете да се отпишете по всяко време, като премахнете отметката на марката в списъка или като последвате връзката за отписване в бюлетина.
Защо ми е необходим клиентски профил?
Въпреки това с клиентски профил можете да се възползвате от много функции като например възможността да проследявате поръчките си, да регистрирате продуктите и пратките си, да се абонирате за нашия бюлетин и да регистрирате сервиз.
Не получих имейл за потвърждение, след като промених данните си за вход.
Първо, проверете всички папки във входящата си поща (спам, нежелана поща или други папки).
Ако не сте получили нищо, опитайте да влезете в системата с новите си данни. Въпреки че не сте получили потвърждение, вероятно промените все пак са били извършени.
Ако все пак не се получи, съветваме Ви да рестартирате процеса, като кликнете върху "Забравена парола? "След това можете да продължите възстановяването на клиентския си профил.
Ако все още не можете да влезете, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти чрез онлайн формуляра за контакт: https://www.tefal.bg/свържете-се-с-нас или по телефона на 0700 10 330 (на цената на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор), от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч).
Опитах се да вляза в системата няколко пъти и сега профилът ми е блокиран.
NB: Тези мерки за сигурност (15-минутно автоматично блокиране след няколко неуспешни опита) имат за цел да обезкуражат хакерите, които се опитват да проникнат в потребителски профили чрез атака целяща отгатването на паролата на потребителя от предварително изготвен списък с пароли.
Как да създам сигурна парола?
Препоръчваме Ви да избягвате използването на имена, инициали, имейли или символни/цифрови поредици с ниска степен на сигурност (1234Abcd, Abcdef123, Password1...), за да направите паролата си трудна за отгатване.
Как мога да променя паролата си?
- влезте в "Моят профил" (иконата в горния десен ъгъл на екрана).
- отидете на раздела "Моите данни за вход”
- в раздела "Моите данни за вход" кликнете върху молива вдясно от паролата Ви
- въведете текущата си парола, а след това новата си парола, която трябва да е дълга поне 8 символа и да включва поне 3 от следните елементи: цифри, главни и малки букви и специални символи.
- потвърдете промяната, като кликнете върху бутона за потвърждение
Промоции
Как мога да се възползвам от специалните оферти?
За да бъдете информирани за тези различни оферти, абонирайте се за нашите бюлетини и редовно проверявайте нашия уебсайт.
Закупих артикула си няколко дни преди датата на промоцията. Мога ли все още да се възползвам от офертата?
За да не пропуснете някоя от нашите оферти, абонирайте се за нашите бюлетини и редовно проверявайте нашия уебсайт.
Не съм получил промоционалния си код.
Ако все още не сте получили промоционалния си код по имейл, проверете всички папки във входящата си поща (спам, нежелана поща или други папки).
Ако не сте получили нищо, може да има проблем с пощенската Ви кутия или техническо затруднение от наша страна. Моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти чрез онлайн формуляра за контакт: https://www.tefal.bg/свържете-се-с-нас или по телефона на 0700 10 330 (на цената на един градски разговор или според тарифния план на Вашия оператор), от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч).