Имате въпрос свързан с поръчката си, гаранцията или клиентския Ви профил? Спестете време и намерете отговора само с няколко клика.
Съвети и препоръки
Как мога да получа повече информация за даден продукт?
Как мога да получа повече информация за даден продукт?
Как да проверя дали дадена част или аксесоар са съвместими с моя продукт?
Как да проверя дали дадена част или аксесоар са съвместими с моя продукт?
Мога ли да променя поръчката си, да откажа даден артикул или да отменя поръчката си?
Мога ли да променя поръчката си, да откажа даден артикул или да отменя поръчката си?
Колко дълго се съхранява историята на поръчките ми?
Колко дълго се съхранява историята на поръчките ми?
Процес на поръчване
Как мога да поръчам част или аксесоар?
Как мога да поръчам готварско оборудване или уред?
Как мога да променя адреса си за доставка?
Поръчката ми е анулирана, какво трябва да направя?
Как мога да проследя движението на поръчката си?
Моят продукт наличен ли е на склад?
Моята част/аксесоар в наличност ли е?
Не мога да поръчам повече от 5 броя от един и същи артикул.
Трябва ли да си създам профил, за да направя поръчка?
Нямам имейл адрес. Как мога да направя поръчка?
Защо статусът на поръчката ми се показва като "В очакване", след като вече съм платил за нея?
Поръчка като гост
Поръчка като гост
Ако вече съм клиент, мога ли да направя поръчка и като гост?
Ще мога ли да проследя поръчката си, ако се регистрирам като гост, без да създавам профил?
Мога ли да използвам промоционален код или ваучер като гост, без да създавам профил?
Мога ли да променя или анулирам поръчка като гост, без да създавам профил?
Има ли артикули, които не мога да поръчам като гост, без да създам профил?
Има ли някакви допълнителни такси за поръчка като гост без създаване на профил?
Поръчване на артикули от друга марка
Защо ми се предлагат продукти на Rowenta или Krups на този сайт?
Защо ми се предлагат продукти на Rowenta или Krups на този сайт?
Каква гаранция се прилага, когато закупя уред на Rowenta или Krups тук? Същата ли е гаранцията?
Каква гаранция се прилага, когато закупя уред на Rowenta или Krups тук? Същата ли е гаранцията?
Ако поръчам продукт на Rowenta или Krups от този сайт, ще трябва ли да напусна настоящия сайт? Ще бъда ли пренасочен/а?
Ако поръчам продукт на Rowenta или Krups от този сайт, ще трябва ли да напусна настоящия сайт? Ще бъда ли пренасочен/а?
Към кой отдел за обслужване на клиенти трябва да се обърна, когато поръчвам артикул на Rowenta или Krups тук?
Към кой отдел за обслужване на клиенти трябва да се обърна, когато поръчвам артикул на Rowenta или Krups тук?
Поръчах уред на Rowenta или Krups от този сайт. Къде мога да поръчам аксесоарите? На уебсайта на Rowenta или Krups или уебсайта на Tefal?
Поръчах уред на Rowenta или Krups от този сайт. Къде мога да поръчам аксесоарите? На уебсайта на Rowenta или Krups или уебсайта на Tefal?
Защо трябва да поръчам артикул на Rowenta или Krups тук? Защо не директно на сайта на марката?
Защо трябва да поръчам артикул на Rowenta или Krups тук? Защо не директно на сайта на марката?
Ако поръчам артикул на Rowenta или Krups на този сайт, ще се възползвам ли от същите условия и услуги?
Ако поръчам артикул на Rowenta или Krups на този сайт, ще се възползвам ли от същите условия и услуги?
Когато поръчам продукт на Rowenta или Krups тук, трябва ли да създам клиентски профил за всяка марка или това е един профил?
Когато поръчам продукт на Rowenta или Krups тук, трябва ли да създам клиентски профил за всяка марка или това е един профил?
Когато поръчвам артикул на Rowenta или Krups на този сайт, трябва ли да направя поръчка по марка?
Когато поръчвам артикул на Rowenta или Krups на този сайт, трябва ли да направя поръчка по марка?