undefined

Tefal се ангажира със сервизната

поддръжка на продуктите

Отговаря ли продуктът Ви на условията за 15-годишния ангажимент за сервизна поддръжка на разумна цена?

undefined

Какво представлява ангажиментът за 15 години сервизна поддръжка на разумна цена?

От 1-ви януари 2022 г. Tefal увеличи ангажимента си за сервизиране на своите продукти, като удължи периода, в който ще поддържа наличност на резервни части на достъпна цена, от 10 на 15 години. Това се отнася както за нови уреди, пуснати на пазара през 2022 г., така и за такива, които все още се произвеждат.

96% от продадените артикули през 2021 г. отговарят на условията за 10 години сервизна поддръжка. Taка Tefal засилва своя ангажимент в цяла Европа.

Tefal на Ваша страна

Нашите продукти са проектирани, така че лесно да се ремонтират, демонтират и сглабят. С повече от 50 000 артикула на склад се прави всичко, за да се ремонтира само и точно това, което е наистина необходимо и то на най-ниска цена.

15 години сервизна поддръжка

undefined

Инженерите на Tefal предлагат модификации базирани на оперативната обратна връзка, за да са сигурни, че новите поколения от продукти са още по-лесни за ремонтиране. Всеки нов продукт е систематично анализиран, така че да отговаря на етикета за "15 години сервизна поддръжка на разумна цена".

Tefal се ангажира да предоставя резервни части за почти всички свои продукти в период от 15 години след закупуването им*.

8,3 милиона части на над 30 000 m² площ

За да гарантира максимална незабавна наличност на резервни части, Tefal поддържа на склад такива, за да покрие нуждите в следващите години за продукти, чието производство ще бъде спряно.

Цената на ремонта често е по-ниска от тази за подмяна на продукт

Работейки върху цената на резервните части и предлагайки пълно сервизиране, Tefal прави всичко възможно, за да гарантира, че ремонтите са възможно най-икономични.

Ремонтът не променя по никакъв начин качеството на продукта, сервизиран с части, валидирани от марката.

* Повече от 96% от продуктите, пуснати на пазара от Groupe Seb в Европа през 2021 г. отогварят на ангажимента за 10 години сервизна поддръжка, който беше валиден до 31 декември 2021 г. и бе заменен от ангажимент за 15 години сервизна поддръжка на продукта на разумна цена от 1 януари 2022 г.
undefined

Tefal близо до вас

Вашите продукти получават най-доброто обслужване от най-добрите професионалисти, обучени от Tefal и винаги търсещи решение, за да удължат живота на един продукт.

Днес, повече от 6 200 оторизирани професионални сервизи работят с вас, за да осигурят устойчивост на продуктите навсякъде по света, независимо от къде са закупени.

Натиснете бутона, за да намерите най- близкия оторизиран сервиз. Не забравяйте да проверите дали вече не съществува решение на проблема сред многото източници на помощ онлайн.

undefined
undefined

Ремонтът е лесен

Само с едно посещение в наш ауторизиран сервиз, развалилата се част на вашия продукт може да бъде подменена. Това помага да гарантираме сервзиране на продукта извън гаранционния период и прави възможна употребата му в продължение на много години.

undefined

3D печат за поправка на вашите продукти за по-дълго

Днес повече от 3000 продукта вече са отремонтирани с помощта на 3D принтиране.

Тази технология позволява частта да се произвежда бързо при поискване, за да се намалят запасите от резервни части и да се разшири тяхната наличност. Всички 3D принтирани части преминават през специален процес на контрол, за да се гарантира качество и издръжливост.

undefined
undefined

Сега осъзнаваме, че това са продукти, които заслужават дълъг живот

Ален Паутро - вицепрезидент по удовлетвореност на потребителите
Вижте интервюто