Възможно е уредът да прегрява. Изключете уреда и го оставете да се охлади поне 1 час. Ако проблемът продължава, свържете се с центъра за обслужване на клиенти.
Зарядното устройство не е свързано правилно с уреда или е повредено. Проверете дали зарядното устройство е правилно свързано или се свържете с оторизиран сервиз, за да го смени.
Задействала се е защитата срещу прегряване на уреда. Спрете прахосмукачката. Проверете дали нещо не блокира въртенето на четката. Ако е така, отстранете предмета, почистете моторизираната четка и включете прахосмукачката.
• Тръбата или маркучът са частично запушени. отпушете ги. • Контейнерът за прах е пълен: изпразнете го и го почистете. • Контейнерът за прах не е поставен правилно. поставете го отново правилно. • Главата за всмукване е замърсена: свалете моторизираната четка и я почистете. • Филтърът от пяна за защита на мотора е пълен: почистете го.
• Въртящата се четка или маркучът са блокирани: спрете прахосмукачката и почистете частите. • Четката е износена: свържете се с оторизиран сервиз, за да сменят четката. • Ремъкът е износен: свържете се с оторизиран сервиз, за да сменят ремъка.
След като се уверите, че сте спазили инструкциите за стартирането му от книжката с Инструкциите за употреба, проверете дали електрическият Ви контакт работи като включите друг уред. Ако все още уредът не работи, не опитвайте да го разглобите или поправите сами, а го отнесете в оторизиран сервизен център.
Проверете филтъра и ако е в лошо състояние, сменете го. Изпразнете контейнера за прах. Проверете състоянието на четката и при необходимост я почистете или сменете.
Уредът е направен от материали, които могат да бъдат регенерирани или рециклирани. Можете да оставите уреда в най-близкия пункт за събиране на отпадъци.