Търсенето Ви не даде резултати: 

Можете да потърсите отново, като следвате тези съвети:

  • Проверете правописа, опитайте със синоними
  • Ограничете търсенето до един или два термина
  • Използвайте по-малко специфични думи, с една по-обща дума може да намерите повече продукти

TEFAL ИНТЕЛИГЕНТЕН МУЛТИКУКЪР COOK4ME+ CONNECT CY855

ИНТЕЛИГЕНТЕН МУЛТИКУКЪР COOK4ME+ CONNECT CY855 Открийте по-бърз* начин за готвене и разнообразие от идеи
Cook4me + Connect включва 150 предварително програмирани рецепти, към които вече можете да добавите безплатно нови рецепти, благодарение на приложението" "Tefal". Това приложение се синхронизира с вашия уред чрез Bluetooth и осигурява достъп до вселената от рецепти на Cook4me: стотици рецепти, разработени от нашите готвачи. Благодарение на своя интуитивен дигитален интерфейс и приложението Cook4me може да ви помогне бързо да приготвите всичките си любими ястия Поетапно ръководство с над 2000 снимки, които илюстрират стотици рецепти. Можете също така да наблюдавате и регулирате готвенето от таблета или смартфона си. Всички рецепти, от които се нуждаете, са в джоба ви. Коментирайте, оценете и споделете любимите си рецепти.

Реф. №: CY855830

Първият свързан с апликация мултикукър за широка гама от рецепти

С интелигентния мултикукър Cook4me разполагате с ваш собствен личен кухненски асистент.

С четири менюта той ви води стъпка по стъпка за бързи, лесни, перфектно приготвени ястия:

  • Съставки: За да приготвите конкретна съставка, просто я изберете на цифровия екран, атиснете бутона и Cook4me го приготвя за вас.
  • Рецепти: С предварително програмирани солени и сладки рецепти Cook4me + ви води стъпка по стъпка, за да приготвите вкусни ястия за до 6 души.
  • Ръчнен режим: Пригответе своя собствена рецепта с различните настройки за готвене. Не е нужно да наблюдавате, уредът остава безопасен и поддържа храната топла след като се сготви, докато дойде време за ядене!
  • Албуми: имате достъп до рецепти, избрани и звалени от апликацията My Cook4me

*сравнено с Cook4me CE7011

Съвместимост: Налична в App Store за iPad 3/iPad mini, Iphone 4S и по нови модели Налична в Google Play за Android 4.3 и по-нови модели

Най-важното
  • Първият свързан мултикукър

    Свържете се и намерете стотици рецепти. Актуализирайте Cook4me с нови рецепти. Следете напредъка на готвене на екрана на вашия смартфон или таблет. Персонализирайте своя Cook4me с любимите си рецепти.

  • Следвайте стъпките

    150 предварително програмирани рецепти, за да приготвяте ястията си бързо и лесно всеки ден. Интуитивният му екран ви помага да сготвите перфектно вашите ястия въз основа на съставки, тегло или брой гости.

  • Мултикукър

    6 режима на готвене: Cook4me + Connect позволява готвене на пара, готвене под налягане, класическо готвене с 3 температурни нива: леко (къкри), средно и високо (запечатване) и претопляне на вече готови ястия безопасно. Поддържа топлина след готвене.

  • Бързо и без необходимост от наблюдение

    Благодарение на режима за готвене под налягане, пригответе ястията си за кратко време. Следвайте инструкциите на екрана, за да направите любимите си рецепти. Няма нужда да наблюдавате, готвенето е автоматично. С възможност за отложен старт, за да сте сигурни, че храната ви е готова навреме.

  • Лесно и практично

    Едноетапно отваряне и заключване на капака. Лесно почистване, подвижен съд за готвене с незалепващо покритие . Купа и кошница за пара , подходящи за почистване в съдомиялна машина.

  • Капацитет

    Вместимост 6 л за от 2 до 6 порции

  • Приложение Tefal 

    Достъпете до всички рецепти на Cook4me, като изтеглите безплатното приложение на Tefal. Ръководство стъпка по стъпка с над 2000 снимки, за да илюстрира стотици рецепти. Наблюдавайте напредъка на готвене на екрана на вашия смартфон или таблет.

  • 10 сервизна поддръжка на продукта

    Проектиран за лесен ремонт Ниска цена и бърза доставка на резервни части за 6500 ремонтни центъра по целия свят

  • СПЕСТЕТЕ ДО 80% ЕНЕРГИЯ* С МУЛТИКУКЪРИ ОТ TEFAL Готви любимите си ястия с мултикукър от Tefal и спести до 80% енергия*.   *спрямо традиционно готвене. Тестове, проведени през 2022 г. с картофи.

Функции
Step by step guidance On screen (with text) & on mobile device app  
Number of built-in recipes 150  
Product type Smart Multi Pressure cooker (incl. guided recipes)  
Max pressure level (kPa) 70kPa (Up to 3x faster than pot cooking)  
Готвене под налягане да  
Numbers of serving Up to 6 people  
Connected Yes, Bluetooth connection to send recipes from the app  
Built-in recipes directly on device screen да  
Приложение Yes, Tefal app (available depending on country)  
Delayed start Yes (Choose exactly when you want to eat)  
Airfring function Yes with additionnal "Turbo Crisp" accessory sold separatly  
Built-in scale No  
Manual mode Yes  
Cooking by ingredient (grains, vegetable, meat & seafood) Yes, select your ingredient and get the perfect cooking result  
Keep warm Automatic  
Аксесоари Кошница за задушаване на пара  
Контролен панел LED  
Tilting screen No  
Reproportion by number of servings Yes, for 2, 4 or 6 people  
Adjustable recipes by ingredients you have at left at home Yes, "In my fridge" function on the app  
Allow multi-layer cooking to cook a full meal at once No  
Защита срещу свръх налягане Yes with automatic pressure release  
Inner bowl coating Non-stick ceramic coating  
Dishwasher safe Yes bowl and accessories  
Stirring paddle -Full delegation evenfor stiring! No  
PFOA Free Yes, safety bowl coating  
Bowl type Straight bowl, easy handling with 2 handles  
Цветове Черен  
Тип на щепсела EUR  
Сменяем кабел    
Visual cooking No  
Automatic shutdown Yes  
Инструкции и ръководство
Често задавани въпроси
Преди сдвояване на вашия уред трябва да бъдат зададени държавата и езикът.

Можете да започнете операцията отново, като отидете в менюто „My Account“ (Моят акаунт), след което изберете „Identify my device“ (Идентифициране на моя уред) и следвайте инструкциите на екрана.
Бележка: За да се извърши сдвояване, Bluetooth® трябва да е активиран на вашия таблет или смартфон.

За смартфони или таблети с Android е необходимо да имате инсталирана най-новата версия на системата.
За да проверите вашата версия, отидете на: „Settings“ (Настройки) > „About“ (Относно) > „System Update“ (Актуализиране на системата).

За сдвояване на вашия уред с устройство с Android:
• Приближете се до вашия уред.

• Когато на екрана на уреда се появи съобщение, потвърдете заявката за връзка, като натиснете OK.
В зависимост от модела на вашия смартфон или таблет с Android са възможни 3 вида съобщения:
- Автоматично свързване: няма нужда от потвърждение, вашият уред ще се свърже автоматично.
- Съобщението „Bluetooth connection request“ (Заявка за свързване с Bluetooth) ще се появи на екрана: просто щракнете върху „CONNECT“ (СВЪРЗВАНЕ), няма нужда да въвеждате код.
- В горната част на екрана се появява известие: плъзнете екрана надолу, след което щракнете върху известието, за да се покаже съобщението „Bluetooth connection request“ (Заявка за връзка с Bluetooth). След това щракнете върху „CONNECT“ (СВЪРЗВАНЕ), няма нужда да въвеждате код.

• Натиснете отново бутона „ОК“ на уреда си.

• Последното съобщение потвърждава, че връзката е успешна: вашият уред вече е свързан!
• Проверете дали вашият таблет или смартфон е съвместим (вижте ЧЗВ за съвместимост).
• Проверете дали Bluetooth® е активиран за вашия таблет или смартфон.
• Проверете дали вашият уред разполага с функция за свързване и се уверете, че тя е активирана, както следва:
1. Отидете в меню „Settings“ (Настройки)
2. Изберете меню „Connect“ (Свързване)
Забележка: ако не виждате меню „Connect“ (Свързване), това означава, че вашият уред не разполага с опция за свързване и следователно не може да бъде свързан към таблет или смартфон.
3. Изберете „ON“ (ВКЛЮЧВАНЕ)
Ако вече сте сдвоили вашия таблет или смартфон с уреда, връзката ще се осъществи автоматично.
Ако не сте, вижте ЧЗВ „Как да сдвоя приложението си с уреда?“.
Синята светлина означава, че вашият уред е модел с опцията „Connect“ (Свързване), който може да се свързва към таблет или смартфон чрез приложението.

• Светлината мига: уредът не е свързан към таблет или смартфон.
• Светлината не мига: уредът е свързан към таблет или смартфон.
• Светлината е изключена: функцията за свързване на продукта е дезактивирана.
Друг смартфон или таблет вече е свързан към Cookeo. В този случай трябва да прекъснете връзката, като затворите приложението или като натиснете „connected“ (свързан) в горния десен ъгъл на приложението.
Веднага щом синята светлина на Cookeo започне да мига, ще можете да свържете вашето устройство.
Интернет връзката е необходима само за изтегляне и актуализиране на приложението, както и за влизане в моя акаунт.
Тя не е необходима, за да използвате функцията за свързване на вашия продукт. Няма нужда да премествате вашия продукт по-близо до точката за достъп (рутер за интернет).
Това означава, че функцията за свързване на продукта е дезактивирана.
За да я активирате отново:
1. Отидете в меню „Settings“ (Настройки)
2. Изберете меню „Connect“ (Свързване)
3. Изберете „ON“ (ВКЛЮЧВАНЕ)
Ако връзката между вашия уред и смартфон/таблет се изгуби по време на приготвяне на рецепта, двете устройства ще бъдат автоматично синхронизирани веднага щом тя се възстанови.
Вие ще можете да продължите с приготвянето на рецептата от стъпката, на която сте били, когато връзката се е изгубила.
Bluetooth® трябва да е активиран, за да синхронизирате приложението с уреда и през цялото време на приготвяне на рецептата (ако я следвате от телефона си).
Ако желаете, можете да сдвоите няколко устройства, стига да използвате само един акаунт в приложението.
За да го направите, трябва да сдвоите всяко устройство поотделно. Само едно устройство обаче може да бъде свързано по едно и също време.
Поставете уреда си на равна, стабилна повърхност.
За най-добра връзка между вашия уред и смартфон/таблет препоръчваме извършването на всички операции, за които е необходима връзка, на разумно разстояние.
Ако връзката се изгуби (символът за връзка е зачеркнат), приближете устройството си, докато връзката се възстанови.
Ако индикаторът за връзка свети (приложение или продукт), вашите устройства са свързани.
За да изтеглите рецепта, трябва само да стартирате процеса на приготвяне на рецептата стъпка по стъпка, докато сте свързани с вашия уред.

Трябва да се появи известие „Recipe download in progress“ (Изтеглянето на рецептата е в ход) и изтеглянето на рецептата от устройството ще започне.

След като изтеглянето приключи, инструкциите стъпка по стъпка ще започнат в синхрон с вашия уред.
Рецептите, споделени от потребители, не могат да бъдат качвани на вашия уред.
Но могат да бъдат прехвърлени в ръчен режим, като следвате инструкциите стъпка по стъпка от приложението.

Селекция от най-популярните рецепти от общността обаче са конвертирани от марката, за да могат да бъдат прехвърлени/изтеглени на вашия уред.
Насърчаваме ви да оценявате/коментирате любимите си рецепти, за да им дадете по-добра възможност да бъдат използвани!
В някои рецепти има малка книжка и име на пакет. Това означава, че рецептата, която сте избрали, е част от пакет.

За да изтеглите този пакет, просто изберете името му.


Щракнете върху „Download the pack“ (Изтегляне на пакета) в долната част на екрана.
Когато включите вашия уред, синята лампичка мига (изчаква се връзка), освен ако ръчно не сте дезактивирали функцията за свързване.

Когато използвате уреда си за първи път, трябва да го сдвоите с вашия таблет/смартфон, като следвате инструкциите на екрана, например, когато преминавате през рецепта.

Друга възможност е да натиснете централния бутон на приложението (икона на централното меню), след това иконата на Bluetooth, която се появява, и да следвате инструкциите на екрана.
1. Първо се опитайте да изключите и отново да включите Bluetooth сигнала на телефона си, като прегледате настройките на телефона или лентата за бърз достъп (отгоре на телефона за Android, отдолу – за iOS), след което се върнете в приложението и повторете операциите по сдвояване.

2. Ако това не помогне, може да опитате да изключите и включите телефона или таблета си и след това да рестартирате приложението и да сдвоите отново.

3. Ако стъпките по-горе са неуспешни, ще трябва да прекъснете връзката между вашето устройство и вашия таблет/мобилен телефон.

За Android:
• Отидете в „Settings“ (Настройки) на вашия смартфон, след това отидете до „Connections“ (Връзки), Bluetooth.
• Ако там намерите уред с етикет „Blue Cookeo“, натиснете скролера и щракнете върху „Dissociate“ (Разединяване).

За iOS:
• Отидете в „Settings“ (Настройки) на вашия смартфон, след това до Bluetooth.
• Уверете се, че Bluetooth на вашия iPhone/iPad е активиран.
• Ако в „My Devices“ (Моите устройства) откриете уред с името „Blue Cookeo“, натиснете „i“, след това „Forget this device“ (Забравяне на това устройство).

4. Нулирайте таблицата за сдвояване на Bluetooth на вашия уред:
• Изключете уреда.
• Натиснете бутона за връщане назад на вашия уред, докато го включвате.
• Когато стартирате уреда, натиснете бързо бутона OK 5 пъти, докато държите натиснат бутона за връщане назад.
• Появява се бял екран „Enter Code“ (Въведете код), използвайте скролера, за да въведете кода 8127 (като натискате OK между всяка цифра).
• Изключете уреда.
• Включете отново уреда и опитайте да го сдвоите отново с таблета или мобилния телефон.
• Изберете раздела „Search“ (Търсене) в лентата за навигация.
• Въведете дума в полето за търсене.

Съвет: рецептите се откриват с помощта на ключови думи, така че е по-лесно да въведете вид зеленчук (напр. морков), а не само зеленчук.
Трябва да създадете акаунт и да влезете в приложението, за да получите достъп до тази функция.

• Отидете до рецептата, която желаете да маркирате, и изберете логото на показалеца в горния десен ъгъл.
highlighting the bookmark function in the Companion app
• Появява се раздел „My Notebooks“ (Моите бележници): изберете местоположението „My Favorites“ (Моите любими рецепти).
• Рецептата е добавена.
Трябва да създадете акаунт и да влезете в приложението, за да получите достъп до тази функция.
Щракнете върху логото за споделяне, за да видите опциите за споделяне.
highlighting the sharing functionality in the Companion app
След това можете да изберете как искате да споделите тази рецепта.
Приложението има богато съдържание и е необходима стабилна Wi-Fi връзка за правилно изтегляне.
Ако приложението не се изтегля правилно, изтрийте го и опитайте да го изтеглите отново, когато имате по-стабилна Wi-Fi връзка.
При първоначалната инсталация изтеглянето може да отнеме няколко минути, докато приложението запише всички снимки на вашия смартфон или таблет.
Приложението използва известия, за да ви уведоми чрез звуков сигнал, че времето за готвене е приключило.
Ако искате да изключите този сигнал, просто го дезактивирайте в таблета или смартфона си.
Можете също така да дезактивирате звуците в настройките на параметрите за известия на вашия телефон или таблет.
Приложението използва известия, за да ви уведоми, когато готвенето е приключило, но също така и за да ви извести, когато е налично ново съдържание (информация, рецепта...).
Ако желаете, можете да ги дезактивирате от настройките на вашия смартфон.
Можете да изберете да не приемате бисквитките.
Сивият банер за бисквитки обаче ще остане на екрана, докато не щракнете върху „accept“ (приемане).
Вашият уред може да бъде използван без приложението. Само приложението обаче ще ви позволи да се възползвате от многото предимства, които са налични, когато вашият продукт е свързан.
Бисквитките се използват за измерване на аудиторията и персонализиране, което да ни помогнат да подобрим начина, по който използвате продукта.

Решенията за измерване на аудиторията ни позволяват да анализираме трафика, тенденциите, използването и да идентифицираме неизправности с цел да подобрим вашето изживяване.

Решенията за персонализиране ни позволяват да подобрим качеството на информацията и услугите, които предоставяме, и да направим вашето изживяване по-приятно.

Можете да приемете или откажете използването на бисквитки, когато стартирате вашия уред за първи път.
Трябва да създадете акаунт и да влезете в приложението, за да получите достъп до тези функции.

След като влезете в акаунта си, ще можете да оцените рецептата и да добавите коментар, като следвате инструкциите, които се появяват на екрана след щракване върху полето за бележки/коментари.
highlighting rating feature from comments page in the Companion apprating page in the Companion app
Когато използвате функцията за търсене, изберете „Filter recipes“ (Филтриране на рецепти).
В раздел „Recipes“ (Рецепти) изберете само „Community“ (Общност).
След това ще можете да виждате рецептите от общността.
recipe filters page in the Companion app
След като завършите търсенето си, конкретните филтри ви улесняват при намирането на рецептите, които отговарят на вашите нужди.

Филтърът с възможност за персонализиране:
• Щракнете върху „Filter“ (Филтър), за да сортирате рецептите според вида на ястието (предястие, основно ястие, десерт), времето, необходимо за приготвяне на рецептата, минималната оценка, темите (или опаковките)...
• Можете също да решите да изберете само рецептите на марката или рецептите, предложени от общността.

Сортиране на рецептите:
След търсене можете да сортирате рецептите по популярност, оценка, възраст или азбучен ред.
Трябва да създадете акаунт и да влезете в приложението, за да получите достъп до тези функции.

След като влезете, ще можете да четете коментарите и да виждате бележките, които членовете на общността са написали за рецептата, като щракнете върху частта за бележки/коментари.
highlighting rating & comments feature from recipe page in the Companion appcomments page in the Companion app
Уверете се, че вече няма подобна рецепта в приложението. В противен случай новата ви рецепта ще бъде отхвърлена от администратора.
Ние няма да одобрим рецепта от друг автор, която е копирана от уебсайт или блог.

Внимавайте, използването на снимка от интернет или книга е забранено.
Трябва да направите снимка на резултата от вашата рецепта, за да можете да я поставите и споделите. Вашата рецепта ще бъде отхвърлена, ако снимката бъде намерена в интернет и вие не сте оригиналният автор.

Избягвайте съкращенията на думи, доколкото е възможно, както и използването на твърде разговорен език, диалект... За да бъдете добре разбран/а от всеки, независимо от местоположението!
Трябва да създадете акаунт и да влезете в приложението, за да получите достъп до тази функция.

• Изберете раздела „My Universe“ (Моята вселена) в лентата за навигация.
• Там ще намерите вашите книжки с рецепти и можете да създадете нови, като щракнете върху „New booklet“ (Нова книжка).
recipes booklets page in the Companion app
Уверете се, че сте попълнили всички полета, включително че сте поставили снимка. Необходима ни е, за да окуражим други потребители да приготвят вашата рецепта.
Можете да създавате свои собствени рецепти!

  • От страницата за търсене на рецепти:
    Щракнете върху лентата за търсене и след това върху бутона „Want to share your best recipes? Create them“ (Искате да споделите най-добрите си рецепти? Създайте ги) и следвайте инструкциите.

  • От раздела „My Universe“ (Моята вселена):
    Щракнете върху „My creations“ (Моите творения), след това „Propose your recipe“ (Предложете своята рецепта) и следвайте инструкциите.
Когато публикувате рецептата, след като сте я въвели, тя се проверява, преди да стане видима в приложението.
Ето защо са необходими около 48 до 72 часа, преди да я откриете в приложението.
Ще ви бъде изпратен имейл за потвърждение, който ви уведомява за приемането или отхвърлянето на вашата рецепта.
Можете да се консултирате с правилата за модериране тук.
Изберете раздела „My Universe“ (Моята вселена) в лентата за навигация, след което изберете книжката, която желаете да промените или изтриете. Щракнете върху молива в горния десен ъгъл на екрана, след което изберете действието, което търсите („Delete booklet“ (Изтриване на книжка), „Rename booklet“ (Преименуване на книжка) или „Delete recipes“ (Изтриване на рецепти).
Приложението вече не е съвместимо с Android, версия 4.4.4 или по-ниска поради засилена защита на данните.

Доколкото е възможно, препоръчваме да актуализирате устройството си до по-висока версия на Android или да използвате друго съвместимо устройство.

Актуализациите не само ще ви позволят да се насладите на по-богато изживяване с нови функции и съвместимост с най-новите технологии, но също така ще ви защитят срещу възможни уязвимости в сигурността, които са отстранени в най-новите версии.
Важно е да изберете вашия продукт в приложението, за да намерите правилните рецепти за него. По този начин приложението ще предложи стотици идеални рецепти.
Освен това ще ви позволи да добавите вашите аксесоари и да получите достъп до свързаните рецепти.
• В „My universe“ (Моята вселена) изберете „My profile“ (Моят профил).
• Щракнете върху изображението на регистрирания продукт.
• Щракнете върху „Remove the product“ (Премахване на продукта). След това приложението ще ви помоли да изберете продукт.
Първо свържете кабела към уреда и след това го включете в захранващия контакт. Уверете се, че захранващият кабел е свързан правилно както към уреда, така и към захранващия контакт.

Уверете се, че уредът е поставен на равна, стабилна, суха и термоустойчива повърхност.
Можете да изберете вашата държава и език в зависимост от модела.
Проверете дали съдът за събиране на конденз е празен и го монтирайте на гърба на уреда.
За да отворите капака, го натиснете леко и го завъртете обратно на часовниковата стрелка.
Избършете дъното на купата за готвене.
Уверете се, че няма остатъци от храна или течност под купата или върху нагряващата плоча.

След това поставете купата в уреда.

Никога не използвайте уреда без купата за готвене.

Бележка: Когато използвате уреда за първи път, купата може да изпусне лека миризма. Това е нормално.
• Скролер: Можете да превключите от едно меню към друго, като завъртите скролера и влезете в избраното от вас меню с кратко натискане на бутона на скролера.
• Бутон „Back/Cancel“ (Назад/Отказ): Кратко натискане на бутона „Back/Cancel“ (Назад/Отказ) ви позволява да се върнете към предишната стъпка.
• Продължително натискане (3 секунди) на бутона „Back/Cancel“ (Назад/Отказ) ви позволява да нулирате функцията по всяко време.
Тази функция не е активна за всички режими или за всички продукти.
Тя се дезактивира от уреда при приготвяне на програмирани рецепти, съдържащи крехки съставки, като мляко, риба, месо или яйца (вижте ръководството)
Възможна е само с някои съставки, като ориз, зърнени храни и зеленчуци до 15 часа предварително.
Това са здравни изисквания, за да се избегне възможен нежелан бактериален растеж.
• Нивото на пълнене на купата никога не трябва да надвишава нивото MAX.
• За храна, която може да удвои обема си по време на готвене (ориз, семена, леща, грах и т.н.), не пълнете купата над половината от максималния ѝ капацитет.
• Купата винаги трябва да се пълни най-малко с 200 ml течност.
• Когато таймерът достигне 0 и се появи следният екран, ще забележите изпускане на пара в задната част на капака по време на фазата на освобождаване на налягане.

! Не поставяйте ръцете си близо до отвора за изпускане на пара!
По време на готвене е възможно от задната страна на уреда да излезе малък поток от пара.
• Необходимото количество вода варира в зависимост от рецептата и времето за готвене.
• Винаги използвайте най-малко 200 ml течност.
• Поставете кошницата за пара в купата и се уверете, че храната не докосва капака.
• Когато таймерът достигне 0 и се появи следващият екран, можете да видите излизане на пара в задната част на капака.

! Не поставяйте ръцете си близо до отвора за изпускане на пара!
По време на фазата на освобождаване на налягане е възможно от задната страна на уреда да излезе малък поток от пара.
Количеството на съставките никога не трябва да надвишава нивото MAX. Когато готвите стандартно, капакът винаги трябва да е отворен.

Вие следите времето за готвене. Оставете съставките да се готвят, докато сте доволни от резултата. След това щракнете върху „OK“, за да спрете готвенето.
След завършване на цикъла на готвене уредът автоматично преминава в режим „keep warm“ (поддържане на топлина).
Максималната продължителност на този режим е 5 часа.
След 5 часа уредът преминава в режим на готовност.
За някои рецепти е възможен отложен старт: „Manual menu and ingredients“ (Ръчно меню и съставки). За избягване на появата и размножаването на бактерии силно се препоръчва да не използвате режима „delayed start“ (отложен старт) с храни, които не могат да се съхраняват на стайна температура, като месо, риба, млечни продукти или яйца.

Когато избирате отложен старт, трябва да зададете текущия час и часа, в който искате вашата рецепта да бъде готова.
Тогава последователността на рецептите е същата като при незабавен старт.
Отложеният старт е наличен само в режимите „manual cooking“ (ръчно готвене) и „ingredient cooking“ (готвене на съставки) само за определени съставки.
• Причината може да е в това, че част от капака не е поставена правилно.
• Натиснете сондата в центъра на централната гайка, за да освободите капака.
• Уверете се, че капакът на клапана за изпускане на парата е в правилната заключена позиция.

След всяка употреба оставете уреда да се охлади, след това демонтирайте капака и неговите компоненти (капак на вентил, капак на клапан и клапан) и почистете със сапунена вода.

Преди повторно сглобяване преместете вентила, за да се уверите, че работи правилно, и проверете дали вентилационният отвор под клапана не е запушен.
След като приключите с готвенето на ястието, изключете уреда от контакта, за да го почистите. Почиствайте уреда след всяко използване.

Можете да почистите купата за готвене и кошницата за пара с гореща сапунена вода или в съдомиялна машина. Почистете корпуса на уреда с влажна кърпа.
След няколко пъти в съдомиялната машина външната страна на купата за готвене може да стане белезникава. Можете да я почистите с грубата част на гъбата.

След всяко използване извадете съда за събиране на конденз и го измийте щателно с чиста вода или в съдомиялна машина. Внимавайте да го изсушите добре. След това го поставете обратно в първоначалното му положение.

За да почистите металния капак на ръка или в съдомиялна машина, трябва да свалите него, както и капака на вентила:
1) Развийте гайката в центъра на металния капак.
2) Свалете металния капак.
3) Махнете капака на вентила.

Преди повторно сглобяване на клапана проверете дали вентилационният отвор не е запушен, като духнете в него.

Натиснете вътрешната част на снабдения с пружина предпазен клапан, за да проверите дали не е запушен.

Почистете уплътнението с влажна гъба и изплакнете обилно. Не използвайте остри предмети. Сменяйте уплътнението поне на всеки 3 години. Това трябва да се прави в оторизиран сервизен център.

Преди отново да сглобите вътрешния капак, почистете горната част на купата за готвене с влажна кърпа. Почистете вътрешността на металния капак на уреда с влажна гъба и проверете заключващия щифт за корпуса (подвижния вентил), за да се уверите, че не е блокиран. Изплакнете под вода и проверете дали заключващият щифт може да се движи свободно.

Заключващият щифт може да се разглоби за почистване, като се отстрани малкото силиконово уплътнение и се обърне металният капак, за да се извади.
След като се уверите, че сте спазили инструкциите за стартирането му от книжката с Инструкциите за употреба, проверете дали електрическият Ви контакт работи като включите друг уред. Ако все още уредът не работи, не опитвайте да го разглобите или поправите сами, а го отнесете в оторизиран сервизен център.
Не използвайте уреда. За да избегнете каквато и да било опасност, сменете кабелатв оторизиран сервизен център.
• Проверете дали дръжката за отваряне е в отворена позиция, преди да преместите капака до позицията за затваряне (зелен катинар).
• Проверете дали гайката на металния капак не е твърде стегната.
• Проверете дали виолетовият клапан (разположен в горната част на металния капак) е в правилната заключена позиция (затворен катинар).
• Ако сте към края на готвенето и искате да затворите капака, изчакайте горещата пара да се разпръсне, преди да го направите.
• Проверете за чужди тела между купата и нагряващата плоча. Извадете купата и проверете дали нагряващата плоча, централният елемент и дъното на купата са чисти. Освен това проверете дали централният елемент може да се движи свободно.
• Купата може да се деформира (след удар, падане...). Купата трябва да се смени в оторизиран сервизен център.
• Проверете дали не е в режим на готвене.
• Изключете продукта от контакта и изчакайте, докато се охлади напълно.
• След като продуктът се охлади напълно (пълна липса на вътрешно налягане), поставете щифт в отвора, разположен между дръжката за отваряне и безшумния вентил.
• Това е нормално, а миризмата ще изчезне напълно след няколко използвания.
• Не забравяйте да почистите старателно елементите, изброени в инструкциите: съда за готвене, металния капак, преди да използвате уреда отново.
• В настройките изберете „Screen/Sounds“ (Екран/звуци), след това „Screen“ (Екран), „Demo Mode“ (Демо режим).
• Изключете демо режима.
• Въведете кода 3424 с помощта на скролера.
• Натиснете „OK“.
• Вашият уред ще се рестартира и ще се върне в нормален режим. Логото „Demo“ (Демо) вече го няма и уредът ви е готов за употреба.
Трябва да следвате препоръчителните максимални количества.
Не използвайте плодове, които образуват пяна по време на готвене.
• Всички рецепти са налични на уебсайта на марката.
• Не във всички предлагани продукти има книжка с рецепти.
• Количеството вода в резервоара е недостатъчно за увеличаване и поддържане на налягането по време на цялото готвене.
• Спрете изпълняващия се процес, отворете капака и добавете достатъчно количество вода. Рестартирайте готвенето или затоплете повторно ръчно.
• Нашия съвет: Когато готвите ориз и други храни, склонни към висока абсорбция на вода по време на готвене, проверете внимателно инструкциите на опаковката на храната и добавете минималното количество вода, необходимо за готвене под налягане (до 200 ml за максимално количество/дълго време за готвене).
Капакът на клапана може да е поставен неправилно.
Оставете продукта напълно да се охлади, след това отстранете металния капак и проверете дали вертикалният маркер на капака на клапана е срещу иконата, показваща заключен катинар.

Ако след тази проверка проблемът продължава, занесете продукта в един от нашите одобрени сервизи за ремонтни услуги.
Капакът на клапана може да е поставен неправилно.
Оставете продукта напълно да се охлади, след това отстранете металния капак и проверете дали вертикалният маркер на капака на клапана е срещу иконата, показваща заключен катинар.

Ако след тази проверка проблемът продължава, занесете продукта в един от нашите одобрени сервизи за ремонтни услуги.
1. Проверете дали дръжката за отваряне на капака е в отворена позиция.
2. Развийте гайката на металния капак.

Изчакайте, докато уредът се охлади, за да развиете централната гайка и да свалите капака.
  • Проверете с помощта на ръководството за употреба дали всички части на вътрешния метален капак са налице, здраво закрепени и чисти, и дали металният капак е добре завинтен.

  • Уверете се, че заключващият щифт не е поставен наобратно. Магнетизираната част на заключващия щифт трябва да е от същата страна като клапана, а уплътнението на фиксиращия прът – от противоположната страна на клапана.
    The Cookeo locking rod must not be mounted updside down

  • Проверете дали има достатъчно вода в купата за готвене.
Почистете уплътнението и ръба с влажна кърпа. Внимавайте да не използвате остри инструменти.

Уплътнението трябва да се сменя най-много на всеки 3 години. Занесете вашия уред в одобрен сервизен център.
Уверете се, че съдът за събиране за конденз е правилно позициониран зад уреда и че каналът за изтичане не е блокиран.

Проверете дали съставките не са прекалено много и дали храната не увеличава размера си. Някои съставки (като сметана, мляко, вино и др.) са чувствителни и могат да доведат до препълване. Не забравяйте да следвате съотношението, посочено в инструкциите.
Уверете се, че уредът е добре затворен. Ако проблемът продължава, занесете уреда в одобрен сервизен център.
Уверете се, че захранващият кабел е свързан както към вашия уред, така и към главното електрозахранване. Проверете дали уредът не е в режим на готовност, като натиснете бутона „ОК“.
Ако проблемът продължава, занесете уреда в оторизиран сервизен център.
Оставете вашия уред да изсъхне на въздух за няколко часа.
Ако на продукта се появи екран за грешка, следвайте посочените инструкции. Ако е необходимо, можете да видите ръководството на продукта за повече информация.
Тенджерата може да се мие в съдомиялна машина, тъй като потапянето ѝ във вода е безопасно. Някои почистващи препарати обаче съдържат елементи, които са повече или по-малко агресивни към металите. Сивият остатъчен слой е реакцията на метала с препарата.

Ние препоръчваме течни или гелообразни препарати, които са по-меки.
Покритието на тенджерата не е променено.
За да възстановите първоначалния вид: почистете тенджерата с помощта на гъба и смес от гореща вода и бял оцет и след това изплакнете внимателно.
Нашият съвет: за да се възползвате от вашата тенджера по-дълго време, препоръчваме ръчно измиване с мек почистващ препарат.
Формата за кекс се поставя в кошницата за пара в тенджерата.

Не, не е необходимо формата да се покрива с фолио, освен ако не е посочено в рецептата.
Да, можете да поставите 4 буркана отдолу и 2 буркана отгоре. Те могат да се поставят и в кошницата за пара.
Не забравяйте винаги да добавяте 25 ml вода.
Внимавайте да поставите двата горни буркана към предната част, за да предотвратите преобръщането им или да не попречите на капака да се затвори.
Обърнете кошницата, вземете металния щифт с едната си ръка и леко го притиснете, за да го прикрепите към кошницата.

Сглобете кошницата и просто я поставете в тенджерата.
Всички модели, освен Touch, имат съвместими тенджери.
Моделът Touch има своя собствена тенджера, която не е съвместима с останалите модели.
Уредът е направен от материали, които могат да бъдат регенерирани или рециклирани. Можете да оставите уреда в най-близкия пункт за събиране на отпадъци.
Моля, отидете на раздел „Аксесоари“ на интернет страницата, за да намерите лесно всичко необходимо за Вашия продукт.
Открийте по-подробна информация в раздел Гаранция на тази интернет страница.
Ако смятате, че някоя част липсва, обадете се на Центъра за обслужване на клиенти, за да Ви окажем необходимото съдействие.