Какво представлява ангажиментът за 15 години сервизна поддръжка на разумна цена?


От 1-ви януари 2022 г. Tefal увеличи ангажимента си за сервизиране на своите продукти, като удължи периода, в който ще поддържа наличност на резервни части на достъпна цена, от 10 на 15 години. Това се отнася както за нови уреди, пуснати на пазара през 2022 г., така и за такива, които все още се произвеждат. 96% от продадените артикули през 2021 г. отговарят на условията за 10 години сервизна поддръжка. Taка Tefal засилва своя ангажимент в цяла Европа.

Сервизна поддръжка

Tefal на Ваша страна...

Нашите продукти са проектирани, така че лесно да се ремонтират, демонтират и сглабят. С повече от 50 000 артикула на склад се прави всичко, за да се ремонтира само и точно това, което е наистина необходимо и то на най-ниска цена.

15 години сервизна поддръжка на разумна цена

Инженерите на Tefal предлагат модификации базирани на оперативната обратна връзка, за да са сигурни, че новите поколения от продукти са още по-лесни за ремонтиране. Всеки нов продукт е систематично анализиран, така че да отговаря на етикета за "15 години сервизна поддръжка на разумна цена".


15 години

Tefal се ангажира да предоставя резервни части за почти всички свои продукти в период от 15 години след закупуването им*.


8,3 милиона части на над 30 000 m2 площ

За да гарантира максимална незабавна наличност на резервни части, Tefal поддържа на склад такива, за да покрие нуждите в следващите години за продукти, чието производство ще бъде спряно.


Цената на ремонта често е по-ниска от тази за подмяна на продукт Работейки върху цената на резервните части и предлагайки пълно сервизиране, Tefal прави всичко възможно, за да гарантира, че ремонтите са възможно най-икономични. Ремонтът не променя по никакъв начин качеството на продукта, сервизиран с части, валидирани от марката.

* Повече от 96% от продуктите, пуснати на пазара от Groupe Seb в Европа през 2021 г. отогварят на ангажимента за 10 години сервизна поддръжка, който беше валиден до 31 декември 2021 г. и бе заменен от ангажимент за 15 години сервизна поддръжка на продукта на разумна цена от 1 януари 2022 г. Резервни части, които могат да бъдат получени чрез алтернативни технологии.

Tefal близо до вас

Вашите продукти получават най-доброто обслужване от най-добрите професионалисти, обучени от Tefal и винаги търсещи решение, за да удължат живота на един продукт.

Днес, повече от 6 200 оторизирани професионални сервизи работят с вас, за да осигурят устойчивост на продуктите навсякъде по света, независимо от къде са закупени.

Натиснете бутона, за да намерите най- близкия оторизиран сервиз. Не забравяйте да проверите дали вече не съществува решение на проблема сред многото източници на помощ онлайн.

Намерете сервиз    Често задавани въпроси

6 200 сервизни
центрове

Ремонтът е лесен:

Само с едно посещение в наш ауторизиран сервиз, развалилата се част на вашия продукт може да бъде подменена. Това помага да гарантираме сервзиране на продукта извън гаранционния период и прави възможна употребата му в продължение на много години.

Можете също така да поръчате резервни части и аксесоари за вашите продукти Tefal директно онлайн.


Поръчайте части
Лесно е да се поправи

3D печат за поправка на вашите продукти за по-дълго!

Днес повече от 3000 продукта вече са отремонтирани с помощта на 3D принтиране. Тази технология позволява частта да се произвежда бързо при поискване, за да се намалят запасите от резервни части и да се разшири техната наличност. Всички 3D принтирани части преминават през специален процес на контрол, за да се гарантира качество и издръжливост.

Смотрите видео
Сега осъзнаваме, че това са продукти, които заслужават дълъг живот
Ален Паутро - вицепрезидент по удовлетвореност на потребителите Вижте интервюто"