Tefal На ваша страна
Нашите продукти са проектирани, така че лесно да се ремонтират, демонтират и сглабят. Голям брой части се съхраняват отделно (40000 референции се складират във Франция за Европа), за да може да се отремонтира каквото е необходимо и то на най-добрата цена.


Инженерите на Tefal предлагат модификации базирани на оперативната обратна връзка, за да са сигурни, че новите поколения от продукти са още по-лесни за ремонтиране. Всяка нова референция на завършен продукт се сертифицира с етикет "10 години сервизна поддръжка".
10 години
Tefal се ангажира средно до 10 години след закупуване на уреда да поддържа всички технически части за почти всички продукти*.


5,7 милиона части на 15 000 m2
За да подсигури незабавна наличност на резервни части, половината от наличността се съхранява за бъдещи години, в които продуктите вече няма да се произвеждат.

Цената на ремонта често е по-ниска от цената за подмяна на продукт, главно заради понижаването на цените на резервните части ( средно с 30% от 2012г ). Ремонтът не влияе върху качеството на работа на продукта и ограничава влиянието на боклука върху околната среда.
Пoвече от 95% от продуктите продавани от Groupe SEB в Европа през 2016 подлежат на ремонт ( от които 22% с изключение на максимум една или две недостъпни части, ремонтируеми при "разумни" разходи).
Tefal близо до вас
Вашите продукти получават най-доброто обслужване от най-добрите
професионалисти, обучени от Tefal и винаги търсещи решение, за да удължат живота на
един продукт.
Днес, повече от 6 500 оторизирани професионални сервизи работят с вас,
за да осигурят устойчивост на продуктите навсякъде по света, независимо от къде са
закупени.
Натиснете бутона, за да намерите най- близкия оторизиран сервиз. Не забравяйте да проверите дали вече не съществува решение на проблема сред многото източници на помощ онлайн.
Намерете сервиз Често задавани въпроси6 500 професионални
сервизни
центрове
Ремонтът е лесен:
Само с едно посещение в наш ауторизиран сервиз, развалилата се част на вашия продукт може да бъде подменена.
Това помага да гарантираме сервзиране на продукта извън гаранционния период и в продължение на много години.
Други части
3D принтиране за да направи ремонтирането на продуктите лесно и животът им по- дълъг
За да осигури доживотна доставка на някои пластмасови части, от май 2016 г. Tefal тества отремонтирането на продукти с 3D принтирани резервни части.

Сега разбираме, че това са продукти, които заслужават дълъг живот"Вижте интервюто